Nog een week... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc en Brechje - WaarBenJij.nu Nog een week... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc en Brechje - WaarBenJij.nu

Nog een week...

Blijf op de hoogte en volg Marc en Brechje

19 September 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Nog een week en dan zijn we onderweg naar Australië!!
Het is dat we maanden geleden al tickets geboekt hebben, campers hebben geserveerd etc want aan verdere voorbereidingen komen we nauwelijks toe.
We zijn erg druk met werk, dingetjes voor school van Noa, Bjorn die halsoverkop nieuwe schoenen en kleren moet, de laatste aankopen voor de grote reis en dat soort.
Maar het geeft allemaal niets!
We hebben een globale route uitgestippeld. We hebben tips en trucs gekregen van ervaren australiëgangers, het reisschriftje met route is half af en we hebben gelukkig zo'n 22 uur in het vliegtuig om ons verder in te lezen...

Het globale plan is als volgt
We gaan eerst een aantal dagen naar Sydney.
Vervolgens vliegen we naar Melbourne en vandaar gaan we met de camper naar Adelaide en Kangaroo Island. Vanuit Aidelaide vliegen we naar Cairns en dan zakken we met de camper de oostkust af naar Brisbane
En dan, 5 weken later vliegen we naar huis...