Off we go... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc en Brechje - WaarBenJij.nu Off we go... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc en Brechje - WaarBenJij.nu

Off we go...

Blijf op de hoogte en volg Marc en Brechje

26 September 2012 | Nederland, Amsterdam

Wat een gedoe zeg die laatste dagen voor de vakantie. Je denkt dat je alles onder controle hebt maar niets is minder waar.
Zo kom je bijvoorbeeld tot de ontdekking dat je ook nog internationale rijbewijzen moet hebben... Goed, dat is te doen, tripje naar de ANWB met een pasfoto en je rijbewijs en klaar.
Maar dan ligt Brechje het weekend met over de 39 graden koorts in bed!!
Ook blijkt dat Brechjes lenzen, die allang binnen hadden moeten zijn, verdwenen zijn bij de vrienden van TNT post. Een hoop gebel en geregel, maar dan dinsdagochtend om 9 uur komt het verlossende telefoontje van de opticien dat ze op te halen zijn in Aalsmeer.
En als Marc de kids naar school en KDV wil brengen op maandag blijkt dat de auto niet meer start?? Hmmm en natuurlijk moet er een onderdeeltje uit Frankrijk komen en is de leasemaatschappij zo soepel dat je het omruilen van je auto en je vervangende auto met derden moet regelen die dan weer van dezelfde leasemaatschappij niet in die auto mogen rijden...
Maar goed, alles is opgelost, iedereen is weer fit en het lijkt vandaag een hele relaxte zondagochtend.
Alles is gepakt. We vliegen om half 4 naar Dubai, daar slapen we een (kort) nachtje en vliegen morgen om een uurtje of 10 door naar Sydney. Alles met zo'n A380, je weet wel zo'n grote, met een lounge en een spa en echte bedden... Maar niet voor ons hè, dat snap je wel, wij zitten slechts benedendeks ;-)
Tot over 5 weken!

• 26 September 2012 - 11:11

Nathalie:

Uhm... Een goed begin is het halve werk? 
    Anyway; jullie zijn betrokken! Dus het grote avontuur gaat echt beginnen!
    Geweldig dat je een reisverslag bijhoudt, kunnen we hier een beetje meegenieten!
    Goede reis en ENJOY! 

• 26 September 2012 - 13:15

Tabitha:

Je kan alles maar vast gehad hebben, dan gaat het vanaf nu vast allemaal vlekkeloos.... Heel veel plezier, goede vlucht en geniet ervan!

• 26 September 2012 - 13:35

Viola:

Achja, het Nederlands Team had in '88 ook wat opstartproblemen :-)

Geniet! En we volgen t vanaf hier! Dus graag veel schrijven!
    Kus voor Noa en Bjorn

• 26 September 2012 - 13:42

Eveline:

Yeah.... Over 2 uurtjes de lucht in! Milan vind het keigaaf, naar Australië! Met Noa en Bjorn...?!?! Ja Mil... die gaan ook mee! Gelukkig dat je weer opgeknapt bent nichie! Hele goede reis, pas goed op elkaar en lekker genieten ! Knuffel voor de kids xxx

• 26 September 2012 - 17:16

Rina Van Voorst:

Hallo Marc Brechje Noa en Bjorn.Eindelijk is het zo ver,om 4uur de lucht in op weg naar het grote avontuur.Heel veel plezier doe voorzichtig en vooral genieten.Een hele dikke kus voor alle 4.liefs Rina

• 26 September 2012 - 20:11

Suzan:

Hee luitjes, alvast heel veel plezier.
    Ik kan niet wachten tot de eerste verhalen en foto's vanuit Down Under!
    Geniet ervan!

• 27 September 2012 - 13:42

Angela:

Een hele fijne vakantie en geniet ervan met zijn 4-en!!