Great Ocean Road - Reisverslag uit Peterborough, Australië van Marc en Brechje - WaarBenJij.nu Great Ocean Road - Reisverslag uit Peterborough, Australië van Marc en Brechje - WaarBenJij.nu

Great Ocean Road

Blijf op de hoogte en volg Marc en Brechje

06 Oktober 2012 | Australië, Peterborough

Vandaag werden we vroeg wakker. Marc en Bjorn zagen een Koala naast de camper naar een boom wandelen. Ook Noa werd al snel wakker. Die wilde meteen de speeltuin in. Bjorn mee en hup daar gingen ze.
Marc en Brechje ondertussen voor het ontbijt gezorgd en na het eten vol goede moed op pad, het regenwoud weer uit...
Opeens zegt Marc, wat is dat... Ja dat was dus een Koala met een babytje op haar rug die de weg over stak. We waren wat traag met het opduikelen van de camera... Vol bewondering aan het kijken... maar toch een paar mooie foto's kunnen maken.
Daarna verder voor weer een stuk van the Great Ocean Road!
Onderweg kwamen we langs een Wildlife Parc... Daar maar even naar binnen.
Noa en Bjorn kregen voer en mochten kangaroo's en schapen en herten en wallabies voeren.
Veel stops gemaakt langs de kust vandaag...
Gibsons steps, 86 treden naar beneden en dan sta je onderaan een 70 meter hoge klif
Twelve Apostels...wat er volgens sommigen nooit twaalf zijn geweest maar toch... Nu zijn er nog 7 over.
Lord Ard Gorge, Hier verging in 1878 de Loch Ard, mooi uitzicht op de kustlijn en een historisch verhaal 2 overlevenden van het Loch Ard scheepswrak
En daar zagen we ook nog een aantal spelende kangaroo's. Erg leuk!!
London Bridge en nog veel meer...
Het aantal km waar je normaal dan ook een uur over doet hebben wij in een uurtje of zes gedaan... no hurries, no worries.....

We staan nu op een camping in Peterborough. Nog even ontbijten en dan gaan we via Warrnambool (waar we toch nog stiekem een paar walvissen hopen te zien) door naar Grampians National Parc

Foto's volgen...

• 06 Oktober 2012 - 14:44

Marieke:

Zo heb even op mijn gemak de foto's bekeken. Ging beetje lastig op de iphone. Het ziet er allemaal super uit! Jaloerssss