Huizenjacht, verhuizen en vakantie - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Marc en Brechje - WaarBenJij.nu Huizenjacht, verhuizen en vakantie - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Marc en Brechje - WaarBenJij.nu

Huizenjacht, verhuizen en vakantie

Door: Marc en Brechje

Blijf op de hoogte en volg Marc en Brechje

29 Juli 2007 | Nederland, Uithoorn

Hallo allemaal,

Nog een maandje en wij gaan weer wat meer van de wereld zien.
Eind augustus gaan we een maand naar Cambodja en Vietnam. We gaan van Noord Cambodja naar het zuiden en dan via de Mekongdelta naar Vietnam om daar vervolgens van het zuiden naar het noorden te reizen.
Daar houden onze plannen op. We moeten nog gaan uitzoeken wat we allemaal precies gaan doen. Tickets zijn geboekt, de rest komt vanzelf.

Ondertussen hebben we ook ons huis verkocht. Net voor de vakantie moeten we eruit en zijn we dakloos. We hebben wel al wat nieuws op het oog. Als we wat kopen wordt dan pas oktober voordat we erin kunnen. Als we tijdelijk gaan huren dan doen we dat nog in augustus.
Dus nu eerst spullen inpakken en een weekje wachten voordat we duidelijkheid hebben over de nieuwe woonruimte. De woonplaats is bekend. We gaan naar het Amsterdamse...

Nu eerst inpakken en vast een beetje een reisroute uitstippelen.
Wij zullen ons de komende weken in ieder geval niet vervelen!!

• 30 Juli 2007 - 17:24

Lara:

Jaja, die Brech, die doet gewoon waar ze zin in heeft....deden we dat allemaal maar, ZUCHT! Ik wil ook reizen, en ook ik doe waar ik zin in heb, ga namelijk naar.....spannend.....Limburg!!!
    Haha, succes en vooral veel plezier, dikke x Lara

• 07 Augustus 2007 - 22:41

Tabitha:

Weer een leuk reisje in het vooruitzicht, geniet ervan en succes met het huis!

• 14 Augustus 2007 - 14:42

Marieke:

he, heb je niet wat leuke foto's van jullie nieuwe onderkomen?