Nog 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc en Brechje - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc en Brechje - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen

Door: Marc en Brechje

Blijf op de hoogte en volg Marc en Brechje

29 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

...en dan vliegen we vrijdagochtend om 9 uur naar Parijs, vervolgens naar ho Chi Minh en dan door naar Siem Raep. Het is een beetje een lange reis aangezien onze tickets zijn gewijzigd en we zo'n 4 uur op de luchthaven in Ho Chi Minh moeten wachten. Dat wordt loempia's eten!!

We gaan een beetje uitgeput op vakantie.
Het is agelopen paar weken erg druk geweest.
Zo hebben we ons huis verkocht en opgeleverd. We hebben een nieuw huis gekocht in Amsterdam. Daar krijgen we 5 oktober de sleutel van. Op dit moment zijn we dus dakloos. Afgelopen weken bestonden voornamelijk uit hypotheek regelen, inderdaad, we gaan niet cash betalen, opslag regelen, inpakken, verhuizen, logeerplek regelen. Dit laatste was gelukkig snel geregeld.

In ons nieuwe huis willen we een nieuwe badkamer, er moet geschilderd worden en zo zijn er nog wat kleine dingen. Aangezien onze vakantiedagen grotendeels opgaan aan een maand rondreizen en we allebei niet echt gezegend zijn met 2 rechterhanden hebben we iemand gezocht (en gevonden) die dat voor ons wil doen.
Morgen eerst nog even sanitair kopen (we weten wat we willen maar het moet natuurlijk wel gekocht en begin oktober geleverd worden. Dan nog pasfoto's laten maken voor de visa, inpakken en moe maar voldaan ons bed in en off we go!!!

• 30 Augustus 2007 - 11:22

Marieke:

haaaai! ik mailde je net net maar kreeg een afwezigheidsmelder. Zag een leuk bericht in de telegraaf.....3x raden waarover???? (gisteren tv gekeken). Maar goed, je bent er dus niet meer. Dat wordt saai! Heel veel plezier met jullie rondreis en ik hou je op de hoogte van mijn ontwikkelingen...

• 31 Augustus 2007 - 11:41

Sjackelien:

Heeey allebei!
    Nou op dit moment zijn jullie onderweg! Lange reis maar ach kunnen jullie mooi uitrusten van al die drukte. En wat kan je mooi doen als je in het vliegtuig zit of op een vliegveld hangt nou slapen!
    Ik lees snel jullie verhalen hopelijk!!!

Groetjes

• 31 Augustus 2007 - 15:39

Rina:

Eindelijk is het zo ver. Vroeg op en naar Schiphol gebracht.Nog een lange reis te gaan voor dat jullie er zijn.Maar dan gaan jullie ook echt genieten,en dat verdienen jullie ook na die hele drukke weken.Dikke kus.

• 31 Augustus 2007 - 20:29

Patty En Wim:

Hallo Brechje en Marc,
    Alvast een fijne vakantie gewenst vanuit Hapert.
    Wij volgen jullie op je avontuur.