Vertraging alom; chicken or beep - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Marc en Brechje - WaarBenJij.nu Vertraging alom; chicken or beep - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Marc en Brechje - WaarBenJij.nu

Vertraging alom; chicken or beep

Door: Marc en Brechje

Blijf op de hoogte en volg Marc en Brechje

01 September 2007 | Cambodja, Khett Siem Reab

Pff daar zijn we dan.... Het begon allemaal voorspoedig op schiphol. In Parijs werd het lastiger. Terwijl we ons aan het inchecken waren bij de transferdesk kwamen er 2 jongens met enorme haast. Hun vlucht vertrok in 20 min. aangezien wij nog een paar uur hadden vonden wij het niet erg dat ze midden in ons incheck-gebeuren konden inchecken. Goed, dat meisje achter de balie ging aan de gang, die jongens blij maar wat heeft Brech hard gerend toen ze er met Marcs paspoort vandoor gingen...lekker hoor. Uiteindelijk dus ingecheckd, blijkt later dat we nog eens 4 uur vertraging hadden. Dat zou betekenen dat we onze vlucht in Ho Chi Minh City op onze buik konden schrijven.
Na een lange vlucht waar we konden kiezen tussen chicken or beep en garnalen met mie als ontbijt kregen...het
is even wennen, die vietnamese keuken...kwamen we in HCMC. Daar werd onze vlucht omgeboekt naar de volgende...weer 4 uur wachten!!

Uiteindelijk zijn we nu in Siem Reap. Net heerlijk wat gegeten en nu dan maar ons bed opzoeken. Het is toch best lang reizen zo met die vertraging. morgen gaan we met Ke naar de tempels in Angkor.
Wij zijn benieuwd!!

Groetjes M & B

• 03 September 2007 - 06:44

Marieke:

Ging lekker dus? Was al benieuwd hoe de reis verlopen was!? Have fun en ik ga jullie volgen.

• 03 September 2007 - 10:00

Sjackelien:

Heb ik net een heel verhaal geschreven wordt ik eruit gekiept dus hier weer opnieuw. Zo jullie zijn er. Wat een ellende altijd he reizen kan ook nooit helemaal goed gaan! nou gelukkig kunnen jullie nu gaan genieten. Hier ook alles goed heb gisteren de Tilburg Ten miles gelopen in 1.30 uur 12 min sneller als vorig jaar dus was helemaal kapot maar wel voldaan! Moest alleen Marleen was door haar rug gegaan.
    Verder geen bijzonderheden.
    Nou geniet ervan en ik lees het wel weer,
    Groetjes